Het Platform Affiliate Netwerken (PAN) waar Daisycon een van de oprichters van is, heeft vandaag een Code of conduct gelanceerd met richtlijnen voor adverteerders omtrent conversieattributie en ontdubbeling van transacties.
Daisycon en de andere leden van het PAN streven er uiteraard naar dat adverteerders zo veel mogelijk op een juiste manier ontdubbelen. Bij adverteerders die niet aan de Code of conduct voldoen zal een melding komen te staan. Ook zal vermeld worden op welke wijze zij van de Code of conduct afwijken.
Het doel van de Code of conduct is enerzijds transparantie te bieden aan publishers, zodat jij als publisher zelf kunt kiezen of je een adverteerder promoot die niet volgens de richtlijnen het PAN ontdubbelt. Anderzijds heeft deze Code of conduct tot doel adverteerders bewust te maken van de noodzaak van juist en eerlijk ontdubbelen en hier actie op ondernemen.
Belangrijk is dat deze Code of conduct door alle leden van het PAN wordt doorgevoerd. Hierdoor zal bij alle aangesloten netwerken eenzelfde melding worden getoond. Het PAN benadrukt dat bij affiliatenetwerken die niet bij het PAN zijn aangesloten adverteerders over het algemeen op eenzelfde manier ontdubbelen.
Het PAN heeft als streven alle afspraken binnen de Code of conduct op 28 februari 2014 in zijn geheel te hebben doorgevoerd.
Lees hier de hele code of conduct.
Daisycon en de andere leden van het PAN streven er uiteraard naar dat adverteerders zo veel mogelijk op een juiste manier ontdubbelen. Bij adverteerders die niet aan de Code of conduct voldoen zal een melding komen te staan. Ook zal vermeld worden op welke wijze zij van de Code of conduct afwijken.
Het doel van de Code of conduct is enerzijds transparantie te bieden aan publishers, zodat jij als publisher zelf kunt kiezen of je een adverteerder promoot die niet volgens de richtlijnen het PAN ontdubbelt. Anderzijds heeft deze Code of conduct tot doel adverteerders bewust te maken van de noodzaak van juist en eerlijk ontdubbelen en hier actie op ondernemen.
Belangrijk is dat deze Code of conduct door alle leden van het PAN wordt doorgevoerd. Hierdoor zal bij alle aangesloten netwerken eenzelfde melding worden getoond. Het PAN benadrukt dat bij affiliatenetwerken die niet bij het PAN zijn aangesloten adverteerders over het algemeen op eenzelfde manier ontdubbelen.
Het PAN heeft als streven alle afspraken binnen de Code of conduct op 28 februari 2014 in zijn geheel te hebben doorgevoerd.
Lees hier de hele code of conduct.