Geen betaling in januari ontvangen?

Jorg

Nieuw lid
14 nov 2007
447
0
0
#1
Meer mensen die nog geen betaling hebben ontvangen deze maand? Volgens Daisycon zou dit vertraging hebben, zegt men.
 
6 sep 2010
146
0
0
www.daisycon.com
#4
Beste publishers,

Vanwege ons nieuwe betaalsysteem heeft de uitbetaling van januari enige vertraging opgelopen. Voor een groot aantal publishers is de betaling bij de eerste keer meteen succesvol verwerkt. Voor een aantal publishers waren de betalingen gebounced. De problemen zijn verholpen en alle betalingen zijn er succesvol uit gegaan. De betalingen die gebounced waren, zijn inmiddels ook alweer verwerkt.

Mocht je vragen hebben, dan verzoeken we je deze aan support@daisycon.com te stellen. Wanneer we je accountgegevens hebben, kunnen we op individueel niveau sneller en eenvoudiger terugkoppeling bieden.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Daisycon Support
 

Jorg

Nieuw lid
14 nov 2007
447
0
0
#5
Heb de betaling ontvangen, waarvoor dank. Als het vertraging heeft om wat dan reden dan ook, zou het prettig zijn dit te communiceren.
 
19 jun 2009
4
0
0
#8
Inmiddels is dit probleem opgelost. Mochten jullie nog problemen ondervinden dan horen we dit graag. Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze support afdeling (support@daisycon.com)
 

poupu

Nieuw lid
1 jun 2006
753
0
0
#9
Ik heb nu nog geen betaling voor februari ontvangen, net als vorige maand, terwijl er wel een factuur is aangemaakt. Nog meer mensen?

25poupu
 
19 jun 2009
4
0
0
#10
Beste Poupu,

Dankjewel voor de melding. We gaan direct uitzoeken wat hiervan de oorzaak is. Kunnen we u bereiken op het emailadres of telefoonnummer in uw account?

Met vriendelijke groet,

Lisa Groenewegen
 

poupu

Nieuw lid
1 jun 2006
753
0
0
#11
Ik heb inmiddels een mail gehad van C. Kregting en teruggemaild. Ik begrijp niet goed dat mijn naam en bankgegevens niet correspondeerden. Ik krijg al jaren mijn geld op deze rekening in combinatie met mijn persoonsnaam en nu gaat het 2 maanden achter elkaar mis. Het lijkt erop dat jullie 'opeens' de bedrijfsnaam zijn gaan gebruiken als tenaamstelling en dan gaat het inderdaad fout bij de ING/vh Postbank.

Zorgen jullie ervoor dat e.e.a. goed in jullie administratie komt te staan? Dank!


l.groenewegen zei:
Beste Poupu,

Dankjewel voor de melding. We gaan direct uitzoeken wat hiervan de oorzaak is. Kunnen we u bereiken op het emailadres of telefoonnummer in uw account?

Met vriendelijke groet,

Lisa Groenewegen