@ouwesmurf, het hele forum staat vol met nieuwe aanbiedingen van adverteerders en natuurlijk het blijft een affiliate forum
van aanbiedingen zijdens netwerken en mediaburo's weten we dat het standaard om aanbiedingen gaat, deel van de markt waarin we opereren. Zij hebben dan ook
een afzonderlijk board voor hun aanbiedingen.
Zoals we voor (website-) tools zijdens anderen, waaronder
collegae ook een afzonderlijk board hebben op dit forum.
`Iets gratis aanbieden`
Je ziet het soms vaker ook bij software met de befaamde zin : "best of all / het beste van het aanbod ... het is gratis"
Kan iemand zich zo naar beneden halen. De waarde van het pepermuntje in de kerkelijke collectezak ipv een muntje. Zonder waarde dus.
Ik kan de man niet uitstaan (omdat hij per avond zeker 4 keer met dezelfde onzin langskomt),- en het geeft aan dat verzekeraars nog steeds té veel premie vragen,- maar met de ruitenwissers van Carglass en "Boshj", heeft hij gelijk :
iets moet waardevol zijn óók als je iets weggeeft.
Overigens is in de markt van de 'apps', gratis zeker niet gratis, ook niet wanneer het er op staat : in veel gevallen worden privé-gegevens ruimschoots doorgelepeld aan bedrijven, en daar verdienen de app-makers zeer ruim aan. Voor een goed begrip : ik ben ook niet méér dan wie dan ook, ik bepaal niets omtrent dit forum.
Maar als medegebruiker verwacht ik van mededelingen en vooral van verwijzingen naar eigen websites, dat daar iets voor ons staat wat toegevoegde waarde heeft. En niet een "papegaai van oudere datum".
Zoals ook de tekst over de Kolibrie van "Zorgt tot hand" letterlijk ( en hoort dan ook in een citaat ) afkomstig is van Marketingfacts wat weliswaar als bron aangeduid wordt.
Ook daar voeg je niets aan toe.
Is een schrijfsel van ene Jaap Jacobs, niks op tegen, maar is ie ergens deskundig in en vanuit welke visie schrijft hij datgene wat er staat ? Geen idee.
Maar in hoofdlijn kunnen/moeten we aannemen, dat er ietsje verschil is in aanpak tussen affiliates/publishers en adverteerders / winkeliers / willekeurige website eigenaren.
Jij neemt z´n tekst letterlijk over, mag van mij, dus sta je erachter, ook prima.
Maar wanneer je niet onderkent dat Kolibrie , juist doordat het nu per seconde alles in een nieuw kader plaatst, in plaats van eens per maand of eens per week, loop je achter de feiten aan.
Het punt dat Kolibrie oude aspecten als Penguin en Panda in zich heeft, wil niet zeggen dat daarmee alles ongewijzigd is.
Je wilt toch zelf niet geloven, dat Google een slag wil maken door alleen bestaande algoritmen op te nemen in een totaalpakketje ? Google zet hiermee in voor een nieuwe ronde van aanpak, niet van de filosofie, maar van het gereedschap.
Wanneer het je nog onduidelijk is, dat Google meer en meer een andere betekenis hecht aan zoekwoorden en targeting, aan social media en mobiel versus statische pc, mag je van mij blijven dromen, maar pretendeer niet dat een SEO tool van jaren geleden nog immer volstaat.
De SEO wereld is niet plotseling van wit naar zwart of omgekeerd gewijzigd, maar wanneer er alleen al 50 tinten grijs te onderscheiden zijn, mag je veronderstellen dat er méér mogelijk is. Dàt nu willen we graag lezen op dit forum. 8)