Het kan ook nog aan je trefwoorden liggen waarop je adverteerd. Dat ze klikken op de advertentie is mooi. Maar haken ze snel af op je landingspagina (wat is je bounce rate) bekijken ze meerdere pagina's (pages per visit) ? En adverteerd je alleen op de Google resultaat pagina's of ook op het content netwerk ?
De vraag is of alles in de totale lijn van zoeken naar kopen op elkaar aan sluit. Wat is de intentie van de zoeker, zijn het informatie zoekers of zijn het kopers (adverteerd je op "product x" of "aandoening y" of op "product x bestellen" / "oplossing voor probleem y" en sluit dat wat zij zoeken aan bij de content van jouw advertentie en site / landingspagina en worden ze daar voldoende uitgenodigd / getriggerd om door te klikken (call to action) naar de merchant die je promoot. Als je landingspagina's wilt test kan ik je aanraden om Google Website Optimizer te gebruiken.
En verder is het testen...bijstellen...testen etc. En zoals Wim al schreef, zorg dat je voldoende data hebt. 5 bezoekers zegt niets, maar van 500 kun je al wat zeggen.
En in the end....is natuurlijk de vraag. Hou je er geld aan over