PJ zei:
Eiwitten om af te vallen is inderdaad het paard achter de wagen spannen. En Dr. Frank heeft volgens mij nog steeds veel minder volgers dan Dr. Oetker.
Dat mag zo zijn, maar mogelijk behoort Dr. Frank nog tot de levenden en omtrent Dr. Oetker vernemen we toch iets minder, zodat de eerste zijn vermogen aan volgers nog kan uitbouwen.
Overigens heeft dat "Dr." weinig om hakken, anders dan dat de betrokkene over slechts 1 aspekt van het leven vermoedelijk iets zinnigs op papier heeft gezet, wat meestal garant staat voor een hoog inkomen. Loop een paar meter over de grens met Duitsland en Herr Doctor heeft plotseling een geheel andere dimensie.
Ik refereer aan baby/kinderkenner Dr. Spock, die - gelukkig - bij zijn leven al de eigen filosofie compleet 180graden omgekeerd heeft neergepend, al weet niemand nu welke van de 2 versies de juiste is.
Ik refereer in andere zin aan een bekende tekstverwerker : WordPerfect waarvan een Delftse Hoogleraar ooit heeft gezegd dat het nooit perfect kòn zijn, gegeven de vele versies die nadien noodzakelijk bleken.
Uiteindelijk, ondanks vele Dr titels, witte jassen en witte tanden, met of zonder levende Montignac, moeten we vaststellen dat niemand met zekerheid en vooral bewijs, kan aantonen welke methode zinnig is en bovendien langdurig werkt.
Mensen zijn kuddedieren, volgers, fans, idolaten, geef ze een "zwitserlevengevoel" en hoppa : "follow the leader" en is zelfs een Skoda te pruimen. Was dat niet het aspekt dat ons het meest interesseert in marketing ? 8)
Dus allez menneke , kom met een attractieve regeling, en de affiliates vallen als rijpe appels uit de boom in het eiwittenmandje ;D