Kevin Van den Bosch keert terug naar TradeDoubler België.

7 mrt 2007
289
0
0
#1
TradeDoubler, het toonaangevende performance-based marketing netwerk in Europa, versterkt haar management team voor België met de terugkeer van Kevin Van den Bosch als Head of Publishers and Clients. Samen met de recent benoemde country manager, Leen De Boever, zal Kevin de internationale strategie van TradeDoubler vertalen naar de lokale, Belgische markt. Kevin beschikt ondertussen over 10 jaar marketingervaring waarvan meer dan 6 jaar online en affiliate marketingervaring, bij bedrijven als Krëfel, LibertyTV en TradeDoubler. Het laaste jaar was Kevin verantwoordelijk binnen de internationale organisatie van Tradedoubler voor grote pan-europese klanten als Nike, KLM ? Air France, Office Depot, Bonprix,?
Kevin neemt in zijn nieuwe rol de leiding over het team van account en publisher managers. Over zijn nieuwe taak zei Kevin Van den Bosch het volgende: ?Ik geloof sterk in de enorme groeikansen binnen de Belgische online performance-based sector. Met mijn lokale marktkennis en internationale ervaring wil ik samen met een sterk en gedreven team onze klanten en publishers leiden tot meer en betere resultaten in affiliatie, display en lead generation. Recente innovaties en productontwikkelingen, zoals mobile en bijkomende targeting mogelijkheden, zullen op korte termijn hiertoe reeds hun steentje bijdragen.?

Deze aanstelling maakt het Belgisch management team, onder leiding van Leen De Boever, volledig. In een korte reactie vertrouwde Leen De Boever ons toe:? Met de aanstelling van Kevin brengen we opnieuw een pak lokale ervaring en internationale kennis binnen op de Belgische markt. Hiermee wil TradeDoubler investeren in de groeikansen van haar klanten en hen helpen hun marketing- en verkoopsdoelstellingen voor 2012 te realiseren. Bovendien onderstrepen we hiermee onze toewijding aan de verdere uitbouw van ons netwerk en de algemene dienstverlening naar onze klanten. ?
Over TradeDoubler
TradeDoubler helpt bedrijven hun online resultaten te verbeteren, zowel door de verkoop als de brand awareness een boost te geven. De kernactiviteit van het bedrijf is online marketing. Met een netwerk van meer dan 138.000 uitgevers van websites helpt TradeDoubler meer dan 1.900 adverteerders wereldwijd hun doelstellingen te behalen. Het bedrijf werd door A4U uitgeroepen tot voorkeurspartner van affiliate marketing in Europa en neemt met een bereik van 70% van de Europese e-commerce consumenten een unieke positie in. Tot de adverteerders behoren Apple, American Express, Dell, Disney, Expedia, Sunjets en Mobistar. TradeDoubler staat genoteerd aan de Nasdaq OMX. Meer info op www.TradeDoubler.com.