M4N Yves Rocher

J

Jacobien

Guest
#1
Het is een zooitje...

Cadeau-ideeen komt uit bij bad, deo , douche.
Op=op komt uit bij hoggar. Geur & verzorging voor hem
Liefdevolle feestgeschenken gaat naar homepage
Voor de kleintjes gaat naar cadeau ideeen.
Haarverzorging gaat naar babyverzorging
Kruidenmelanges gaat naar cadeau ideeen
Geur&verzorging voor hem gaat naar kennismakingsets
Bad, deo , douche gaar naar melanges
 
J

Jacobien

Guest
#3
YVANYVAN zei:
8) 8) 8)
Amaai , 't gaat goed!
Controleert M4N die links dan niet?
Adverteerders kunnen kiezen tussen full service waarbij m4n de linken checkt of het zelf doen.
Maar ik vind wel dat er iets moet veranderen.
 
J

Jacobien

Guest
#5
Reactie van Yves Rocher:

We zijn bezig met het wisselen van campagnes waardoor er blijkbaar een aantal deeplinks niet meer correct werken.

Wij hebben dit in M4N nu gecorrigeerd en mocht je gebruik maken van dynamische code dan is dat direct in jouw advertentiezones meegewijzigd.

Let ook op bij actie-tekstlinks. Wanneer onze campagnes wisselen dan worden de banners automatisch gewijzigd maar de html-links helaas niet. Deze hebben een statische code en dienen handmatig verwijder/gewijzigd te worden. Voorbeelden hiervan zijn:

* Op=op (actie januari 2006)
* Liefdevolle feestgeschenken (november/december 2005)

We hebben deze links op non-actief gezet.

We zullen dit explicieter in onze partner-nieuwsbrieven noemen. Lees dus vooral onze partner-nieuwsbrieven.