Het gaat me aan het hart, omdat OAD en de toko waar ik destijds voor werkte, en voorloper van Holland International, tezamen hoogst aktief in Oostenrijk en omstreken waren. HI is al lang TUI, zij hielden het vol.
Las vanochtend in de Telegraaf verhaal van de overburen : ja, ze kregen omzet van het OAD kantoor, en nee, er was geen loyaliteit, want zelf reisden ze met een goedkoper alternatief (..)
deze plaat is van vanochtend, en illustreert dat Actiecode ook niet bij de tijd is, is ook geen vakantie-website.
prijs, prijs, hoe lang hou je het vol.
Zullen we voorlopig niet meer van af komen, dus vraagt het om een andere aanpak, óók als er een doorstart plaatsvindt. En de werknemers draaien de grootste klap. Ok , er is een sociaal vangnet op kosten van ons allemaal, dat de grootste van de nog zelfstandigen ook is gevallen, zal een grotere impact in de branche hebben.
Ook in een andere aanpak, en nu maar hopen dat Google ook daarvan doordrongen kan worden, dat de goedkoopste willen zijn niet altijd in het belang van de consument is. Zou Google kunnen begrijpen dat een andere pak in ieders belang kan zijn , denk van niet. Maar is te proberen.