Problemen met inloggen?

22 jun 2007
22
0
0
123gevonden.nl
#21
Hallo allemaal,

Ben net terug van vakantie en kan ook niet inloggen bij TD. Heb alle tips al op gevolgd maar kom er nog steeds niet in. Iemand anders ook (nog steeds) dit probleem óf nog een andere oplossing?
 

Auteur

Nieuw lid
14 aug 2007
2
0
0
#22
Hallo,
Ik heb sinds een aantal weken ook dit probleem. Heel erg vervelend en geen van de bovenstaande manieren werkt. Ik blijf die stomme "Session timed out" krijgen. Word er zo langzamerhand een beetje gaar van. Is er nog iemand die weet wat ik nog meer kan doen?
 

Auteur

Nieuw lid
14 aug 2007
2
0
0
#24
Hm, de links die ik op mijn websites heb staan, werken wel gewoon bij mij. Die session timeout kwam zo ineens van de een op de andere dag, zonder dat ik de instellingen van mijn pc heb veranderd of wat dan ook. Ik kan ook niet inloggen op andere pc's.
Dit gebeurde een tijd geleden ook al, nog voordat die site vernieuwd werd. Daarna lukte het weer en nu zijn er alweer problemen. Ik vind het een slechte zaak en erg vervelend.
 
D

dutchguru

Guest
#26
En mocht ook dat niet helpen, maar je hebt wel bijvoorbeeld Ad-Aware en andere spy-blockers, al dan niet binnen IE7 of Firefox, kijk dan eens in die lijstjes. Kan soms ook wonderen doen..... ;D
 
7 mrt 2007
289
0
0
#27
Het inlogprobleem komt nog steeds voor bij sommige affiliates

Om dit op te lossen dient u in uw firewall ons domein te registreren zodat deze niet geblokt wordt.

Daarnaast dient u deze ook te registreren in u browser. Dit gaat op de volgende manier.

IE6

Ga naar Tools --> Internet options --> security --> Trusted sites.
U dient de site ook toe te voegen bij de Cookies en dat gaat als volgt.
Ga naar Tools -> Internet Options -> Privacy ? Sites-> Voeg www.tradedoubler.com in en druk op -> Allow


IE7

Ga naar Tools --> Internet options --> security --> Trusted sites.
U dient de site ook toe te voegen bij de Cookies en dat gaat als volgt.
Ga naar Tools -> Internet Options -> Privacy ? Sites-> Voeg www.tradedoubler.com in en druk op -> Allow

FireFox

Extra -> Opties ->Privacy->Klik op uitzonderingen.
Voer in de adresbalk www.tradedoubler.com in -> Druk op toestaan


Hiermee zou het probleem opgelost moeten zijn.

Is dat niet het geval neem dan alsnog contact op met onze helpdesk.