Release AM4 - Features, Request and Bugs

S

svteg

Guest
#41
Sinds eergisteren verschijnen de kliks met een dag vertraging, morgen verschijnen je kliks van vandaag in de statistieken. Live weergave is nogal dood.
 

willem

Nieuw lid
9 jun 2007
298
0
0
www.emarky.nl
#42
En als je de statistieken filtert op subid, dan laat hij het totaal aantal clicks zien (ipv enkel van dat subid)..

Op z'n zachtst gezegd erg jammer allemaal..
 

wax

Nieuw lid
2 jun 2009
46
0
0
www.rikmulder.nl
#43
Eind deze maand moet alle administratie weer gedaan zijn voor belasting. Tot mijn spijt kan ik nog steeds de creditfacturen niet terugvinden in het nieuwe systeem. Dat is voor dit moment het belangrijkste want ik heb geen zin in problemen met de blauwe enveloppen. Heb al een mail gestuurd maar wil de noodzaak ook nog even via hier doorgeven.

Verdere features, request en bugs: zorg er alsjeblieft voor dat alles weer naar behoren werkt. Het nieuwe systeem is traag als dikke stront door een rietje en niet meer werkbaar. Leuk al die Ajax interfaces maar na 30 seconden naar draaiende gifjes te kijken ben ik het al zat. En dat is niet eenmalig maar bijna bij iedere actie die je uitvoert of overzicht dat je wilt hebben.
 

elja

Nieuw lid
16 aug 2009
535
0
0
#44
Het feit dat ik geen tickets kan versturen hoort denk ik ook nog bij dit verhaal.
Zie http://www.affiliateforum.nl/index.php/topic,16426.msg56096/topicseen.html#msg56096
 

peter28

Nieuw lid
8 jan 2009
188
0
0
www.travelmap.nl
#45
wax zei:
Eind deze maand moet alle administratie weer gedaan zijn voor belasting. Tot mijn spijt kan ik nog steeds de creditfacturen niet terugvinden in het nieuwe systeem. Dat is voor dit moment het belangrijkste want ik heb geen zin in problemen met de blauwe enveloppen. Heb al een mail gestuurd maar wil de noodzaak ook nog even via hier doorgeven.

Verdere features, request en bugs: zorg er alsjeblieft voor dat alles weer naar behoren werkt. Het nieuwe systeem is traag als dikke stront door een rietje en niet meer werkbaar. Leuk al die Ajax interfaces maar na 30 seconden naar draaiende gifjes te kijken ben ik het al zat. En dat is niet eenmalig maar bijna bij iedere actie die je uitvoert of overzicht dat je wilt hebben.
hoewel het niet de oplossing is kun je het beste even je accountmanager mailen. Feedback mail wordt imo nils mee gedaan (lees: mijn ingezonden issues zijn nog niet verholpen). Ik heb ondertussen alle facturen ontvangen in de mail, ik adviseer de rest dus ook even contact op te nemen!
 

wax

Nieuw lid
2 jun 2009
46
0
0
www.rikmulder.nl
#46
Ondanks alle minpunten toch ook een positieve noot. N.a.v. mijn mail en mijn forumbericht inmiddels netjes alle facturen in de mail ontvangen. Dubbelop zelfs, zowel via de feedback mail als via een reactie op mijn forumbericht.

Dat is dus heel snel opgepakt. Dank heren en dames Daisycon ;) Hopelijk werkt binnenkort alles weer naar behoren, is wel zo prettig en rustig voor ons als voor de mensen van Daisycon!
 
#47
statistieken boeien me niet zo zeer :) dat wordt echt wel gemeten en rechtgetrokken.

Maar dat ik geen linkmateriaal kan gebruiken is erger.
Wilde Typhone wat extra gaan promoten omdat ze wel erg leuke acties hebben momenteel... maar alle links gaan naar daisycon site

Advies aan Marko: gewoon backup terugzetten en nieuwe systeem in zandbak klaarmaken
Oude systeem was goed dus why not?

Arie
 

fgielen

Nieuw lid
19 aug 2007
507
0
0
#48
Totaalzoeker zei:
Advies aan Marko: gewoon backup terugzetten en nieuwe systeem in zandbak klaarmaken
Oude systeem was goed dus why not?
Wellicht kan Marko eens uitleggen waaróm zo'n drastische uitgebreide update nodig is en waaróm het niet van tevoren uitvoerig is getest?
 

PimM

Nieuw lid
8 apr 2008
186
0
0
#49
Links aanmaken werkt al sinds vrijdag niet meer.
Toch een vrij basic functie lijkt me.

Daisycon kunnen jullie aangeven wanneer dit weer werkt?
 

rmfloris

Nieuw lid
18 feb 2009
134
0
0
www.fotovergelijk.nl
#50
Als ik mijn conversie url wil aanpassen, kan het eindelijk. Hij slaat de wijzigingen ook op. Netjes gedaan!

Maar de aanroep richting mijn site na een transactie is niet veranderd. Hij blijft de 'oude' url (van voor de nieuwe interface) aanroepen. Ik kan dus allerlei aanpassingen maken in het systeem, hij slaat ze netjes op, maar helaas worden de nieuwe gegevens niet gebruikt.
 

elja

Nieuw lid
16 aug 2009
535
0
0
#51
Blijkbaar zijn mijn tickets, hoewel in eerste instantie onzichtbaar, toch aangekomen.
En nu afgehandeld.
 

lennard

Nieuw lid
14 jan 2009
16
0
0
#52
Nouja, dan kom ik ook maar even mijn beklag doen.

Ik krijg al dagenlang bij de leadcampagnes (Lead generation -> Campagnes) in elke categorie de melding "Geen resultaten gevonden".

Ook kan ik sinds de nieuwe versie alleen nog maar de transacties van deze maand exporteren. Op m'n website heb ik een systeem wat automatisch de statuswijzigingen van de kliks bijhoudt, maar daarvoor heb ik wel alle kliks van de afgelopen 3 maanden nodig.
Voorheen kon je gewoon een .csv bestand ophalen met daarin alle kliks van de afgelopen 3 maanden, maar nu gaat dat maar terug t/m 1 juli 2010.

Vorige week dinsdag is mij toegezegd dat het "morgen" opgelost zou zijn, vorige week woensdag dus, maar dat is tot op heden niet gebeurd.

Wat een ramp dit, ik ben het wel eens met bovengenoemd voorstel om de oude site terug te zetten (of ons een link te geven naar dat systeem, ik las ergens dat hij nog wel online staat) en deze site eerst achter de schermen goed uit te ontwikkelen.
 
S

SISPnl

Guest
#53
Wellicht kan Marko eens uitleggen waaróm zo'n drastische uitgebreide update nodig is en waaróm het niet van tevoren uitvoerig is getest?
Het zou wel wat zijn dat er een antwoord komt op bepaalde vragen, want ik heb via het ticket systeem geen info terug. Zelf doe ik bijna dagelijks het inplanteren van nieuwe website's en ik weet dat het vooral met de database(s) best beroerd kan zijn.

Maar eigenlijk is mijn vraag "hoelang het nog gaat duren?" want na de update werkt niet alles wat ik nodig heb en was net bezig om de website af te maken. Misschien is Marko in de buurt????

Verder wel mij complimenten over het uiterlijk en zover ik alles gezien heb.
 
#54
Was van plan te starten met Daisycon. Aangemeld voor een aantal campanges en toen werd het nieuwe systeem geimplementeerd.. Heb nog een paar dagen gewacht, maar wil niet beginnen met een systeem dat nog niet helemaal goed werkt. Daarom maar wat acties van Tradetracker en M4N erbij gepakt. Hou nu dit forum in de gaten totdat iemand zegt dat het helemaal goed werkt. Zal dan nog eens naar Daisycon kijken, maar ze hebben zeker geen goede eerste indruk achtergelaten bij mij..
 

wonkel

Nieuw lid
3 sep 2008
148
0
0
#57
Weet iemand of er nog sales gekeurd worden sinds de update. Heb sinds die tijd geen mailtjes meer ontvangen van goed of afgekeurde orders? Als er niet gekeurd wordt zullen we dat ook merken in de uitbetaling deze maand lijkt me zo...
 

Barry

Nieuw lid
3 dec 2005
277
0
0
www.daisycon.com
#58
Er zijn nog steeds veel probleempjes, maar er wordt hard aan gewerkt. Het gaat de goede kant op.

@Fred: Merchants hebben een aantal niet kunnen keuren, maar dat is inmiddels verholpen en er wordt momenteel gekeurd alsof het een lust is. Dat gaat dus helemaal goed komen.

Grappig om te zien dat de omzet aan alle kanten flink stijgende is (ondanks het mooie weer), maar vrijdagavond en gisteravond was het drama. Iemand een idee wat daar de oorzaak van is?
 

wonkel

Nieuw lid
3 sep 2008
148
0
0
#59
@Barry : Werkt de email notificatie dan nog steeds hiervoor? Krijg nl wel mails met sales, maar heb sinds de update nog geen enkele mail van een goed of afkeuring ontvangen, ook vandaag niet en die kregen we normaal dagelijks een aantal keren...
 

Barry

Nieuw lid
3 dec 2005
277
0
0
www.daisycon.com
#60
@Fred: Excuses, vergeten antwoord te geven op je vraag. De CTT (en de update) werkt nog niet, dit staat wel op de prioriteitenlijst en zal z.s.m. worden gefixd.