Slechte service Netaffiliation

27 okt 2011
16
0
0
#1
Jaja, het is zover. We krijgen?0,0 vergoeding van Netaffiliation voor de geleden schade omtrent Cofidis. Hun standpunt: "door de economische veranderingen is het logisch dat er minder leads zijn gedaan." Voor ?2500,- aan leads minder???!!!

Dit is echt te bizar voor woorden en ik snap niet dat ze hiermee weg kunnen komen...
 

Trader

Nieuw lid
14 mrt 2008
140
0
0
www.imbull.com
#2
Mailer_BE zei:
Jaja, het is zover. We krijgen?0,0 vergoeding van Netaffiliation voor de geleden schade omtrent Cofidis. Hun standpunt: "door de economische veranderingen is het logisch dat er minder leads zijn gedaan." Voor ?2500,- aan leads minder???!!!

Dit is echt te bizar voor woorden en ik snap niet dat ze hiermee weg kunnen komen...
Welke schade? Is hier ergens meer over te lezen?
 
24 aug 2005
831
0
0
#3
Mailer_BE zei:
Jaja, het is zover. We krijgen?0,0 vergoeding van Netaffiliation voor de geleden schade omtrent Cofidis. Hun standpunt: "door de economische veranderingen is het logisch dat er minder leads zijn gedaan." Voor ?2500,- aan leads minder???!!!

Dit is echt te bizar voor woorden en ik snap niet dat ze hiermee weg kunnen komen...
Is dat naar aanleiding van http://www.affiliateforum.nl/index.php/topic,19666.0.html ?
Een trackingprobleem kan, maar dan compenseer je dat toch door een ecpc over eerder behaalde resultaten of iets, zoiets zou gewoon contractueel vastgelegd moeten zijn door het netwerk in contract met de adverteerder.
 

Mailer_BE

Nieuw lid
27 okt 2011
16
0
0
#4
Klopt, het gaat over bovenstaande bericht.

Dat zouden andere netwerken inderdaad zo oplossen, maar niet Netaffiliation. De Country Manager, Heleen, zegt nu dus dat er geen trackingsprobleem was (economische crisis, bla bla) en we aldus niet gecompenseerd gaan worden. Dit terwijl we zelf bewijsmateriaal hebben moeten aanleveren bij haar!

Wat me verder verontrust over de Cofidis campagne is het verschil in afkeur bij de verschillende netwerken. Hebben meer mensen hier grote verschillen in gemerkt?