Deze maand viert TradeTracker.com haar 5 jarig bestaan. In 2004 van start gegaan in Almere, is TradeTracker in Nederland de grootste aanbieder van affiliateprogramma's geworden. Voor haar klanten genereerde TradeTracker over de eerste 9 maanden van 2009 inmiddels al een omzet van meer dan 950 miljoen euro.
Ook qua softwareontwikkeling loopt TradeTracker voorop in de markt. "De software van TradeTracker wordt alom geprezen om de gebruiksvriendelijkheid, stabiliteit en transparantie", volgens directeur Paul van Doorn.
TradeTracker is ook de enige van origine Nederlandse partij die de grens is overgestoken en heeft in het buitenland inmiddels vestigingen in Duitsland, Engeland en België. "Mede dankzij onze unieke software USP's hebben we in de buitenlandse markten al een aardige positie weten te veroveren". Hoewel de concurrentie in het buitenland stevig is, gaat het haar prima af en is TradeTracker ook in België marktleider geworden. Volgens Paul van Doorn zijn met name Duitsland en Engeland zeer uitdagende markten, maar dragen deze inmiddels behoorlijk bij aan de omzet. "Het is een fantastisch avontuur om in deze buitenlandse markten te opereren. We leren veel van deze markten en proberen de opgedane kennis ook direct te vertalen naar specifieke producten en diensten voor al onze adverteerders en publishers".
Omdat de internationale groei van TradeTracker erg hard ging, is er besloten om de afgelopen maanden even pas op de plaats te maken en de organisatie verder op te tuigen voor verdere internationale expansie. "We zijn druk bezig met de verdere internationale uitrol van TradeTracker. Dat is ook een van de belangrijkste redenen dat we onlangs de domeinnaam TradeTracker.com voor 100.000 euro gekocht hebben. Over niet al te lange tijd zullen we ook bekend maken in welke andere landen we zullen gaan starten".
TradeTracker zal in de komende weken diverse activiteiten organiseren voor aangesloten publishers en adverteerders om het 5 jarig bestaan te vieren.
Ook qua softwareontwikkeling loopt TradeTracker voorop in de markt. "De software van TradeTracker wordt alom geprezen om de gebruiksvriendelijkheid, stabiliteit en transparantie", volgens directeur Paul van Doorn.
TradeTracker is ook de enige van origine Nederlandse partij die de grens is overgestoken en heeft in het buitenland inmiddels vestigingen in Duitsland, Engeland en België. "Mede dankzij onze unieke software USP's hebben we in de buitenlandse markten al een aardige positie weten te veroveren". Hoewel de concurrentie in het buitenland stevig is, gaat het haar prima af en is TradeTracker ook in België marktleider geworden. Volgens Paul van Doorn zijn met name Duitsland en Engeland zeer uitdagende markten, maar dragen deze inmiddels behoorlijk bij aan de omzet. "Het is een fantastisch avontuur om in deze buitenlandse markten te opereren. We leren veel van deze markten en proberen de opgedane kennis ook direct te vertalen naar specifieke producten en diensten voor al onze adverteerders en publishers".
Omdat de internationale groei van TradeTracker erg hard ging, is er besloten om de afgelopen maanden even pas op de plaats te maken en de organisatie verder op te tuigen voor verdere internationale expansie. "We zijn druk bezig met de verdere internationale uitrol van TradeTracker. Dat is ook een van de belangrijkste redenen dat we onlangs de domeinnaam TradeTracker.com voor 100.000 euro gekocht hebben. Over niet al te lange tijd zullen we ook bekend maken in welke andere landen we zullen gaan starten".
TradeTracker zal in de komende weken diverse activiteiten organiseren voor aangesloten publishers en adverteerders om het 5 jarig bestaan te vieren.