Super mooi dat er nu een plek is voor alle juridische vragen op dit forum laten we dan in dit topic alle betaal issues plaatsen om het overzichtelijk te houden. Ik kick meteen af:
Nu sinds 2 maanden betaald een van mijn grotere merchants niet meer uit, het bedrag loopt flink op en is reeds de 4000 EUR gepasseerd. Toch wel tijd om ongerust te worden.
Nu heb ik hier natuurlijk contact over gehad, een maand geleden werd mij verteld dat er wat problemen waren met de facturen en dat dit toen opgelost zou zijn. Betaling zou dus netjes in de volgende uitbetaling (die van begin maart) mee gaan.
Maar toch zie ik dat er nog geen cent van is binnen gekomen. Opnieuw over gemaild en nu blijft de reactie zelfs uit, morgen zal ik daarom telefonisch contact opnemen.
Wat mij enorm irriteert is dat ik totaal geen zicht heb op wat er aan de hand is en dat netwerk mij verteld dat het opgelost word. Door deze positieve woorden promoot ik de partij dan ook nog steeds. Maar ik krijg het gevoel dat als de merchant toch niet betaald ik op de blaren moet zitten..
Ik heb helemaal niks te maken heb met de facturatie van Merchants, ik ben dan ook overgeleverd aan de daadkracht van het netwerk. Het kan toch niet zo zijn dat ik hier dan de dupe van word?
Is het juist dat het netwerk geen verplichtingen heeft richting mij omtrent uitbetalingen indien merchant niet betaald?
Als dit laatste waar is, waarom verschaft een netwerk mij dan geen inzicht in de facturatie?
Nu sinds 2 maanden betaald een van mijn grotere merchants niet meer uit, het bedrag loopt flink op en is reeds de 4000 EUR gepasseerd. Toch wel tijd om ongerust te worden.
Nu heb ik hier natuurlijk contact over gehad, een maand geleden werd mij verteld dat er wat problemen waren met de facturen en dat dit toen opgelost zou zijn. Betaling zou dus netjes in de volgende uitbetaling (die van begin maart) mee gaan.
Maar toch zie ik dat er nog geen cent van is binnen gekomen. Opnieuw over gemaild en nu blijft de reactie zelfs uit, morgen zal ik daarom telefonisch contact opnemen.
Wat mij enorm irriteert is dat ik totaal geen zicht heb op wat er aan de hand is en dat netwerk mij verteld dat het opgelost word. Door deze positieve woorden promoot ik de partij dan ook nog steeds. Maar ik krijg het gevoel dat als de merchant toch niet betaald ik op de blaren moet zitten..
Ik heb helemaal niks te maken heb met de facturatie van Merchants, ik ben dan ook overgeleverd aan de daadkracht van het netwerk. Het kan toch niet zo zijn dat ik hier dan de dupe van word?
Is het juist dat het netwerk geen verplichtingen heeft richting mij omtrent uitbetalingen indien merchant niet betaald?
Als dit laatste waar is, waarom verschaft een netwerk mij dan geen inzicht in de facturatie?