Eerder dus een 3de, 4de of 5de..
Misschien, maar misschien ook een 2de, de cijfers zijn er niet, dus wie zal het zeggen.
Duidelijk.. een potentieel bereik.. erg subjectief dus.
Kom op, wij zijn een netwerk dienst hier hangt het af wat je aan aanbod als adverteerder, doe je in uitvaart verzekeringen dan kom je niet bij de 100% in de buurt, heb je super sexy product zonder concurrentie en een top vergoeding dan kunnen we daar aardig bij in de buurt komen.
Ons bereik is net zo subjectief als datgene dat goed of fout aan een campagne van een adverteerder is.
Vergelijk het even met de offline wereld
---- wij zijn een folderboer en kunnen in elke Nederlandse brievenbus een folder stoppen, het is aan de klant om de kosten hiervoor te betalen en dus ook om de keuze te maken om het overal wel of juist niet te doen.---
Of is groter zijn niet winnen van de concurrentie
Nee, in totaal is dat het gevolg ervan. Op dagelijkse basis zijn we erg druk met en voor de klanten, eens in de week hoor je eens iets ivm de conculega's of komt er een prospect die wij graag willen binnen halen, dan gaat het even om het winnen van een ander. Dat is dan het stukje spel van de week.
Eens per kwartaal of halfjaar komen er eens wat cijfers langs en kun je je afzetten tegen wat anderen doen, dat gaat dan over groot of de grootste. De dag erna ben je weer met de dagelijkse gang van zaken bezig.
Even voor de duidelijkheid, ik denk dat jullie erg goed bezig zijn en de juiste dingen na streven als bedrijf!
Dank je, om eerlijk te zijn denk ik dat ook, we hebben een erg leuk bedrijf, leuk team, leuke klanten, leuke business, groeien als kool, hebben genoeg geld om de rekeningen te betalen, klanten blijven maar komen... en ik heb al 6 jaar geen stropdas meer gedragen.