Vrijgeven van creditnota lukt niet

15 jun 2012
10
0
0
#1
Sinds vandaag staat er in mijn account een creditnota klaar, maar zodra ik deze wil vrijgeven kan dit niet. Er komt een foutmelding en er staat dat ik de bankgegevens in moet vullen. Echter heb ik al een tijd geleden een bank toegevoegd, dus er lijkt iets niet helemaal goed te gaan.

Heeft iemand hier ervaring mee?
 
12 jul 2012
287
0
0
#2
stephanvanloon zei:
Sinds vandaag staat er in mijn account een creditnota klaar, maar zodra ik deze wil vrijgeven kan dit niet. Er komt een foutmelding en er staat dat ik de bankgegevens in moet vullen. Echter heb ik al een tijd geleden een bank toegevoegd, dus er lijkt iets niet helemaal goed te gaan.

Heeft iemand hier ervaring mee?
1. Als je de creditfactuur bekijkt is dan alles correct ingevuld? Zo niet, loop je gegevens nog is door.
2. Ik heb trouwens vaak dat hij pas 2-3 dagen later vrijgegeven kan worden; bij vrijgeven kom ik op een lege pagina, dag later gaat het gewoon goed.

Succes.
 
15 jun 2012
10
0
0
#3
Hoi Peter,

Zover ik kan zien zijn alle gegevens ingevuld, maar staat er bij het stukje: "Het bedrag werd op het volgende rekeningnummer gestort." niks weergegeven.
Verder zie ik binnen het account allerlei tabjes die naar je accountgegeven verwijzen, maar daar zie ik verder niks over de bank staan. Enige tabje waar dat ingevuld kan worden is - Uitbetalingsrekeningen.

Nou ja, misschien is het probleem in het weekend en anders volgende week verholpen. Heb Zanox ook al gemaild, maar weet niet of zij de mail tijdig lezen.
 

Jorg

Nieuw lid
14 nov 2007
447
0
0
#4
Denk dat je ze bij meer dringende zaken, beste kan bellen. Het is wel erg 1980, maar krijg je wel direct iemand aan de lijn.
 

zanox benelux

zanox | Straight to performance
5 dec 2005
1.733
0
0
www.zanox.com
#5
Beste Stephan,

We hebben je mail in goede orde ontvangen en zijn dit issue nu voor je aan het uitzoeken. Zodra we meer weten, geven we een terugkoppeling.

Met vriendelijke groet,

Yoteng@zanox-M4N
 
15 jun 2012
10
0
0
#6
zanox benelux zei:
Beste Stephan,

We hebben je mail in goede orde ontvangen en zijn dit issue nu voor je aan het uitzoeken. Zodra we meer weten, geven we een terugkoppeling.

Met vriendelijke groet,

Yoteng@zanox-M4N
Ik had vanmorgen ook al even gebeld, leek me toch wat handiger. Er werd toen inderdaad verteld dat er naar gekeken wordt.

Toch bedankt voor de reactie :)
 
15 jun 2012
10
0
0
#7
Ik kan nog altijd niet de creditnota vrijgeven. Ik hoop dat het spoedig op te lossen is, want op deze manier heeft het ook weinig nut als het telkens een maand naar voren geschoven wordt. Ik heb nogmaals gemaild en als mogelijke oorzaak mijn andere account aangehaald. Daar staan dezelfde bankgegevens in als in mijn huidige account. Ik kreeg dit account via M4N en was de oude vergeten.

Ik weet niet of hierdoor dus het probleem veroorzaakt wordt dat de creditnota blijft vragen naar bankgegevens. Ik hoop dat er in februari gewoon uitbetaald wordt, anders mag er wel eens naar een andere oplossing worden gekeken.
 

Erik0

Nieuw lid
2 feb 2013
8
0
0
#8
Ik zal me ook eens gaan storten op een ander affiliatesysteem.

Ik heb zojuist antwoord gekregen van Zanox per mail. Maar het is maar een niets zeggend antwoord. Ze zeggen weer achter het probleem aan te gaan en het verwachten eind deze week, of begin volgende week te hebben verholpen. Tot die tijd kunnen ze niet uitbetalen.

Wat kan ik hier nu mee. Ik wil gewoon deze maand uitbetaald krijgen, punt. Ik zal nog een maand moeten wachten, dat is niet bepaald iets waar ik om sta te springen. Ik zal maar noodgedwongen afwachten, maar het is werkelijk waardeloos!
 

Erik0

Nieuw lid
2 feb 2013
8
0
0
#9
Een vraag nog.

Dat wij de creditnota's niet kunnen vrijgeven en dus niet uitbetaald kunnen worden. Is dat niet in strijd met hun algemene voorwaarden?
 
15 jun 2012
10
0
0
#10
In principe wel, maar zolang zij aangeven ermee bezig te zijn kan je niks beginnen omdat vanuit het bedrijf actief naar oplossingen wordt gezocht. De enige manier hoe je druk kan uitoefenen is dus door je activiteiten stil te leggen.

Hierdoor missen zij een publisher en dus een percentage van de inkomsten die jij anders zou hebben verdient met je website.
 
15 jun 2012
10
0
0
#11
Wat je wel kan doen is van zoveel mogelijk mensen deze klacht verzamelen en het als aangetekende brief op te sturen naar het Zanox kantoor. Hiermee leg je de keiharde feiten onder hun neus en is de kans dat ze er werk van maken groter.

Mocht het echt de spuigaten uitlopen dan kun je altijd overwegen om de consumentenbond of ombudsman in te schakelen. Programma's zoals Vara houden ook wel van dit soort verhalen en wijten er graag een deel van hun uitzending aan ;)
 

ouwesmurf

Nieuw lid
25 jan 2008
3.028
0
0
wfsidee.nl
#12
altijd overwegen om de consumentenbond of ombudsman in te schakelen. Programma's zoals Vara houden ook wel van dit soort verhalen en wijten er graag een deel van hun uitzending aan
maar dan trek je direkt ook een stuk negatieve reklame over onze markt uit.

Wanneer het "niet wil bewegen" kun je Yoteng Pat vragen , zij doet iets met communicatie, en wal dat ook niet lukken, desnoods direkt op naar de top, Thomas Joosten kan Nederlands lezen en schrijven al zal dat best wel gedelegeerd worden ;D
 

Erik0

Nieuw lid
2 feb 2013
8
0
0
#13
Ik krijg zojuist bericht van Zanox dat het probleem eindelijk is verholpen. Het heeft even geduurd.... Maar ik ben maar al te blij dat ze dit nog vóór de 10e voor elkaar hebben gekregen. Gelukkig maar.