Gister weer een flinke partij afkeur van een grote GSM-Merchant.
Over Juli en Augustus 2010.
64% afkeur - Reden bestelling geannuleerd
36% goedkeur
Onderbeoordeling niet mee gerekend.
Mijn vraag is nu:
Waarom wordt een bestelling geplaatst en vervolgens geannuleerd.
Ik kan mij niet voorstellen dat mensen doelbewust een bestelling bij een winkel plaatsen om deze vervolgens weer te annuleren, als je een bestelling plaatst heb je dat artikel nodig.
Bij kleding kan ik mij een hogere afkeur voorstellen en bij financiële producten ook (BKR).
Over Juli en Augustus 2010.
64% afkeur - Reden bestelling geannuleerd
36% goedkeur
Onderbeoordeling niet mee gerekend.
Mijn vraag is nu:
Waarom wordt een bestelling geplaatst en vervolgens geannuleerd.
Ik kan mij niet voorstellen dat mensen doelbewust een bestelling bij een winkel plaatsen om deze vervolgens weer te annuleren, als je een bestelling plaatst heb je dat artikel nodig.
Bij kleding kan ik mij een hogere afkeur voorstellen en bij financiële producten ook (BKR).