Wat is momenteel je favoriete merchant provider?

dykwia

Nieuw lid
7 jun 2011
143
0
0
#1
Als affiliate vinden wij Tradetracker prettig (goede tools), als merchant een stuk minder.

Voor een nieuwe winkel zoeken we nu uit waar we het beste terecht kunnen met onze shop(s). Iemand tegenwoordig nog voorkeuren voor een merchant provider anders dan TT? We hebben eigenlijk altijd gewerkt met Daisycon, TT en Zanox.

Is er bij de anderen nog voordeel te behalen als affiliate (en dus ook als winkelier)?
 
25 jan 2008
3.028
0
0
wfsidee.nl
#2
Dykwia: Is er bij de anderen nog voordeel te behalen als affiliate (en dus ook als winkelier)?
zijn er dan nog anderen ?

Wanneer jij niet meldt "met wat voor artikelen je de boer op gaat", hoe moeten wij dan weten dat je beter uit bent bij affiliate4you ?? Als affiliate publisher zou je dat moeten weten. ;D

Zou er overigens wel dringend voor willen pleiten - en zie op dat punt het affiliateforum dmv zoekbutton over zeker 10 jaar 'gedoe' - om te allen tijde in campagnevoorwaarden / aanbiedingen aan te geven dat de vragende publisher duidelijk weet dat sprake is van dubbele petten namelijk èn adverteerder èn publisher als aanbieder. Met als gevolg dat de publisher mogelijkerwijs meer informatie kwijt raakt dan ie misschien gedacht had.
Niet iedereen heeft er moeite mee, maar beter vooraf vermeld, dan achteraf problemen melden.

Geldt evenzeer voor dubbelfunkties tussen publisher en netwerkmedewerkers, mediaburo-medewerkers etc.
Laten we daarover nou eens klaarheid over krijgen. 8)
 

dykwia

Nieuw lid
7 jun 2011
143
0
0
#3
Duidelijk.

De artikelen hebben een innovatief karakter, zitten in de hoek met mobiele telefonie. Aangevuld met een en ander (Accessoires) om het ook met up/cross sales aantrekkelijker te maken.

Overigens hebben wij nog nooit onze eigen sites gepromoot via onze afiliate website, dus van belangenverstrengeling is geen sprake, als je daarop doelt;-). SEA, uiteraard wel.
 
25 jan 2008
3.028
0
0
wfsidee.nl
#4
als je daarop doelt
Nee, daarop doelde ik niet ;D

Er zijn publishers die hun websites èn vooral hun succes daarmee, inherent methodieken, niet direct graag delen met collegae of wie dan ook.
Op zich is er niets op tegen, maar men dient het wel vooraf te weten.

Internet wordt anders dan 10 jaar geleden - zoals je zegt - is innovatief. Geldt ook voor adverteerders jegens publishers en omgekeerd. ;)