GDB : Met alle respect voor ouwesmurf natuurlijk die zijn affiliatesporen al duizend keer heeft verdiend voor zover ik weet
Kennen wij elkaar ? Wanneer het gaat om sporen, zal het eerder een hielspoor zijn ;D
GDB : In theorie kan Google websites met een dusdanig beroemd/berucht thema identificeren. Maar dan haal je je hoedje van zilverfolie wel al een beetje uit de kast. In de praktijk hebben ze andere dingen aan hun hoofd. Ik zou me dus zeker wat betreft het Rehub thema en andere Wordpress thema's geen zorgen maken.
Je hebt gelijk, ze hebben andere zaken aan hun hoofd, zoals de button om producten van adverteerders financieel af te wikkelen.
Dat kan ook, omdat ze alle routine-matigheden zoals het "vermenigvuldigen" van affiliate-sites in een algoritme onder te brengen, hoef je er niet meer over na te denken. En het werkt sneller.
Daarom verbaast het me ook, dat Lietske werkt met namen als 25jaarkado, 40jaarkado, kortom alle jubeltenen zullen er wel bij zitten. Het vraagt om extra aandacht van bots.
Dan zie je ook vrij weinig vergelijking, en andere 'andere' aanpak ten behoeve van bezoekers ; komt bij mij het gevoel op om vooral aandacht te geven aan de inhoud in plaats van verpakking hoewel een kado wel om een verpakking vraagt.
Op een andere plek in het forum is ook al de vraag omhoog gekomen : "eerst een website kant en klaar eer je Google informeert". Zo ongeveer 20 jaar geleden werd dat door de toenmalige grootheden als Eric Lang, Stijn, Paul, al beantwoord met de mededeling : draai een site afgewerkt en wel eerst een tijdje zonder reclame hoe dan ook, dus geen producten en ook Google 's. Zij hebben zich bewezen in de loop der jaren, en hun sites draaien in de top.
Die mededelingen kun je nog steeds lezen op de Amerikaanse fora, bij gebrek aan hoogstaande fora in de Benelux.
Het antwoord op dit forum was omgekeerd, begin maar vast en laat Google je maar volgen op je carrière.
Prima, maar vergeet nooit dat 2 dingen bij elkaar horen : Google en het Olifantengeheugen.
Wil je een site opbouwen met enige langlopende toekomst, moet je niet alleen je vrienden maar vooral ook je tegenstrevers kennen.