Mike,
dit ...
@ Barvee - indien er een afkeuring van een adverteerder heeft plaatsgevonden, waarvan kan worden aangetoond dat deze onterecht is afgekeurd of de afkeur der mate hoog ligt, dan zal de desbetreffende Account Manager deze te allen tijde controleren indien er een formulier is ingediend en/of contact is opgenomen (inclusief orderbevestiging indien aanwezig).
@ Ram - Het klopt inderdaad dat zanox-M4N enkel gemiste sales met een commissie bedrag van ? 30 of hoger in behandeling neemt.
is met elkaar in tegenspraak.
[1] Wanneer beide stellingen kloppen, moet aan de reaktie richting Barvee toegevoegd worden "mits de commissie minimaal 30 euro of hoger bedraagt.
[2] Moet aan de reaktie jegens Ram toegevoegd worden,
door publisher aangetoond onterecht of afkeur ligt
door publisher aangetoond te hoog.
Toch ?
En daarbij gaan jullie eraan voorbij, dat het op zich qua risiko voor alle partijen gunstiger is, om 6 sales van ? 5.00 commissie te ontvangen, schijnt namelijk ook ? 30 euro op te leveren. Je kwetsbaarheid is alleen minder hoog.
Gemiste en afgekeurde sales bij cashback partners komen geregeld voor.
Wanneer aan de regel de cashback / kortingssites en passant gelinkd wordt, lijkt het mij heel handig om die regel van 30 euro luidkeels in die richting aan te passen.
Publishers die zich nièt met die handel bezig houden hoeven niet door een dergelijke regel getroffen te worden imho. Anderzijds toch weer vreemd wanneer je ziet dat de collega's die zich wèl met die materie bezig houden door vrijwel alle netwerken worden "omarmt", immers, het levert zo leuk op. Zó leuk, dat ze presentaties moeten houden om anderen aan te sporen.
Cookiewetgeving/ retargeting-materie analoog.
Als ik het wèl heb, verzorgen netwerken voor publishers de tracking, hoe kunnen wij aantonen ? 8)