Mensen zijn gek op het woord "korting" zo verhoogd bv KPN in de zomer de prijzen met 20% om de consument vervolgens de "zonnesteek weken" te kunnen bieden.
In de kledingwinkels wordt extra ingekocht voor de uitverkoop "op=op" is dan een iets ruimer begrip.
Wat ik om mij heen merk is dat een deel van de consumenten niet verder kijkt dan hun neus lang is en hier massal intuind. Een groot deel van de hedendaagse on-line consumenten echter weet ook wel dat Cashback een sigaar uit eigen doos is en gaan een alternatieve winkel zoeken.
In het Cashback principe moet het uit de lengte of de breedte komen. De webshop heeft een X percentage voor marketing en sales, de tussenparij zal neem ik aan geen verlies willen nemen, dus is volgens mij de aanreiker van de klant (lees publicer) die moet bewegen. Waarbij gevoelsmatig de grote publicers minder bewegen dan de kleinere.
Als het volume van de Cashback site zo enorm groot is dan zou de publicer een deel gecompenseerd moeten zien door het grotere volume.
Of zie ik het verkeerd?
In de kledingwinkels wordt extra ingekocht voor de uitverkoop "op=op" is dan een iets ruimer begrip.
Wat ik om mij heen merk is dat een deel van de consumenten niet verder kijkt dan hun neus lang is en hier massal intuind. Een groot deel van de hedendaagse on-line consumenten echter weet ook wel dat Cashback een sigaar uit eigen doos is en gaan een alternatieve winkel zoeken.
In het Cashback principe moet het uit de lengte of de breedte komen. De webshop heeft een X percentage voor marketing en sales, de tussenparij zal neem ik aan geen verlies willen nemen, dus is volgens mij de aanreiker van de klant (lees publicer) die moet bewegen. Waarbij gevoelsmatig de grote publicers minder bewegen dan de kleinere.
Als het volume van de Cashback site zo enorm groot is dan zou de publicer een deel gecompenseerd moeten zien door het grotere volume.
Of zie ik het verkeerd?