heren vanwaar de issue?
Wat bedoel ik ermee?
a) de standaard keurings termijn is maximaal 2 maanden, binnen die tijd moet de adverteerder zijn transacties gekeurd hebben. In ieders belang is het dit sneller te doen:
1) de adverteerder heeft dan meer actieve webmasters,
2) wij kunnen dan eerder factureren
3) de affiliates krijgen hun geld eerder.
b) op de standaard regeling zijn altijd uitzonderingen te bedenken, zo hebben we bepaalde combies waarbij zowel een lead als een sale vergoeding bij een transactie weggeschreven worden. Hiervan kan dan later de sale transactie alsnog goedgekeurd worden. In overleg met de klant wordt hiervoor een termijn afgesproken.
Daarnaast kan het voorkomen dat een klant een zwaarwegende reden heeft om uitstel te vragen (technische storingen in zijn eigen order proces, personeel dat plotseling vertrekt, etc.)
c) wij monitoren of adverteerders aan hun verplichtingen voldoen een zullen ze aanspreken en aansporen om zo snel mogelijk te keuren.
In het geheel zitten wij er ook aan te trekken om het geheel zo snel mogelijk rond te hebben.
De 2 maanden zijn uiteraard NIET de keuringstermijn, maar de uiterste keuringstermijn, ruim meer dan de helft is binnen 30 gekeurd, een hoop dagelijks.
De bovenstaande uitzoonderingen langer dan 2 maanden, bedragen minder dan 1 %. Hierbij gaat ook soms ook om orders die nog openstaan omdat ze anders afgekeurd zouden worden, omdat er issues met bv de klant (=consument) zijn.
het voorbeeld van bramster:
Neckermann-- inderdaad een van de uitzonderingen: de hier betrokken contactpersoon van de klant bleek plotseling vertrokken, we hebben redelijk wat tijd en effort erin gestoken een nieuw aanspreekpunt te vinden.
Is nu opgelost en de bezem moet er weer doorheen.
Nogmaals we doen ons best en hebben er hetzelfde belang bij.