Goedkeuren

181279

Nieuw lid
4 mrt 2008
152
0
0
#42
Ik heb van vooral TNT en Directwonen diverse leads/sales open staan van november en December.

Wat voor problemen dienen zich hier voor?
 

Deezer

Nieuw lid
26 okt 2006
22
0
0
#43
Ik zit ook al een tijdje te wachten op een paar goedkeuringen van SIMStunts.nl/GSMStunts.nl

Iemand ervaringen mee hoelang het daar mee duurt? Ik weet dat ze max. een maand wachten tot het contract binnen is etc.
 
B

Bestjoerder

Guest
#45
mdobro zei:
Nog steeds probleem bij neckerman, nieuwe marketier, issues met dubbele orders, een hoop onduidelijkheid.

We zitten er achteraan om het zsm op te lossen
Heb persoonlijk ondervonden eind december dat er een fout zat op de site van Neckermann.

Bij het boeken van een reis werd ik zes keer gesommeerd om opnieuw te beginnen met boeken.

Dus een week later kreeg ik zes enveloppen in de bus met boekingsbevestigingen.

Doe boekingen die waren trouwens niet geregistreerd bij daisycon!

Heb telefonisch alle boekingen moeten anuleren.

Ze zijn trouwens ook verhuisd, heeft dat er wat mee te maken?
Hoorde hier en daar dat er veel onrust is onder personeel bij Thomas Cook
 

mdobro

Actief lid
12 sep 2005
2.377
0
36
www.daisycon.com
#46
@ 181279
a) TNT --nu opgelost--echter ook hier personeelsproblemen bij de klant
b) directwonen--kan ik 123 niets vinden, kun je me even mailen wat je accountnaam is dan kan ik dat uitzoeken

@ Deezer
telecom aanbieders: er zijn er verschillende die snel de orders alvast goedkeuren. anderen wachten tot bv en bepaalde actie periode voorbij is en keuren dan allen goed en af.
In de regel wachten adverteerders zolang met het afkeuren van een order, zolang er nog een mogelijkheid is om bv het contract te retouneren.
 

NJM

Nieuw lid
14 feb 2007
321
0
0
www.boekvandaag.nl
#47
Nog steeds geen nieuws over Neckermann dus... Wel de tijd hebben om af te keuren, maar niet om goed te keuren. Ook mails worden nooit beantwoord... het valt mij enorm tegen van zo'n grote organisatie.
 

Jorg

Nieuw lid
14 nov 2007
447
0
0
#48
Natuurlijk wachten gsm-firma's een tijdje om papieren te ontvangen. Maar bij ons zijn er die alles meer dan 1 a 1,5 maand laten openstaan. Tussendoor valt er vast iets goed te keuren. Kwestie van slechte/goede interne planning bij de desbetreffende firma.
 

fgielen

Nieuw lid
19 aug 2007
507
0
0
#49
NJM zei:
Nog steeds geen nieuws over Neckermann dus... Wel de tijd hebben om af te keuren, maar niet om goed te keuren. Ook mails worden nooit beantwoord... het valt mij enorm tegen van zo'n grote organisatie.
Praat je hier over Neckermann.nl of Neckermann.com ?
 
B

Bestjoerder

Guest
#50
fgielen zei:
NJM zei:
Nog steeds geen nieuws over Neckermann dus... Wel de tijd hebben om af te keuren, maar niet om goed te keuren. Ook mails worden nooit beantwoord... het valt mij enorm tegen van zo'n grote organisatie.
Praat je hier over Neckermann.nl of Neckermann.com ?
Wij praten hier over Neckermann Reizen.

Tot december 2007 nooit problemen mee gehad, sinds die tijd is het hommeles.
 

fgielen

Nieuw lid
19 aug 2007
507
0
0
#51
Neckermann reizen doen we erg weinig mee. We hebben 1 sale openstaan van 4 februari. Ben benieuwd of deze gekeurd gaat worden.
Als je over hommeles praat vind ik Neckermann.com warenhuis erg hommeles. Met name wat betreft de afkeuringen. Nagenoeg alle sales met orderwaarde boven 500,- euro worden momenteel afgekeurd.
 

NJM

Nieuw lid
14 feb 2007
321
0
0
www.boekvandaag.nl
#55
mmm... wellicht een nieuw draadje openen maar toch eerst maar even hier.
Neckermann is lekker aan het keuren, en waar het gemiddelde afkeuringspercentage in 2007 nog minder dan 10% was, is het in de eerste 9 dagen van januari ineens 33%!! Dat kan toch niet waar zijn? Hebben anderen hier ook last van?
Roy
 

Deezer

Nieuw lid
26 okt 2006
22
0
0
#56
Complimenten mogen ook wel gegeven worden... :D

Simyo en Lecturama keuren bij mij altijd binnen 2 dagen!!!
Dat is dus echt heel erg positief voor ons (affiliates)!
 

mdobro

Actief lid
12 sep 2005
2.377
0
36
www.daisycon.com
#57
Neckermann (Reizen)

Er is zoals aangegeven een issue tav van de keuringen. Contact richting klant verloopt met hindernissen. Dit oa door personele wijzigingen waarbij "de issues" doorgegeven worden.

De grootste issue hier is dat er volgens klant dubbele orders bij neckermann gemeten zijn. Klant is hier aan het uitzoeken waar en wat het probleem is.
De nieuwe contactpersoon wil de zaken eerst grondig uitzoeken.
Een moeilijke bereikbaarheid aan de kant van de klant leiden in dit geval dus tot vertraging.

We zitten erop in elk geval....
 

mozilla

Nieuw lid
23 jan 2008
1.235
0
0
#58
nou ik kreeg de laatste dagen ineens een paar mails dat ik was goedgekeurd voor een paar adverteerders.
die hebben er volgens mij maanden over gedaan...

jammer dat je in het daisycon niet kunt zien wanneer je voor een programma hebt aangemeld en wanneer ze je goedkeurden.
 
13 mrt 2008
28
0
0
www.vergelijk.nl
#59
Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met het goedkeuren van mijn transacties, over het algemeen waren de meeste binnen een aantal weken er wel door.

Echter sinds februari/maart is het tempo waarin mijn Verzekeruzelf.nl transacties goedkeurd flink afgenomen. Er staan er nu zelfs nog open van 1 februari :(
 
B

Bestjoerder

Guest
#60
Sunweb laat het ook wat afweten, terwijl ze vorige jaren heel snel keurden.
Vindt wel dat er met een cookietijd van 30 dagen wat sneller gekeurd mag worden.

Jiba daarentegen (zelfde bedrijf) keurt de laatste tijd heel snel.

En ook Ferio en bizztravel doen dat, dat mag wel eens gezegd worden.