cindy77 zei:
Goed nieuws... voor mij, maar misschien ook voor anderen.
Na wat correspondentie met Google en gedetailleerde argumentatie, werden de campagnes van NatureScanner.nl vandaag weer geactiveerd. Een aantal campagnes heb ik on hold gezet, omdat ze landingspagina's hebben met weinig toegevoegde waarde. Dit heb ik hen ook meegedeeld in de vraag om NS weer te activeren. Verder heb ik toegelicht wat onze plannen zijn en waarom de site van toegevoegde waarde is voor bezoekers.
Ik kreeg overigens vandaag geen tegenbericht van hen om te zeggen dat mijn verzoek ingewilligd was, maar aangezien het verkeer uit adwords langzaam aan weer binnensijpelt ga ik er van uit dat de campagnes actief zullen blijven.
Complimenten voor je website, zeer mooi!
Maar ik moet zeggen dat ik google enigzins begrijp in deze kwestie aangezien hij denkt dat de content om de affiliatelinks is heen gebouwd (logisch, doen we hier allemaal). Alleen als bijv. naar een pagina als http://www.naturescanner.nl/aanbiedingen kijkt dan ziet google ongeveer 70/80 redirects (dus aff. links) en bij http://www.naturescanner.nl/organisaties zijn er 200+ redirects te vinden.
Ik denk dat hier het probleem ligt... De verhouding over de hele website is misschien wel goed qua tekst/links maar google let inderdaad nu veel strenger op de verhoudingen en het maken van de landingspages waarbij hij ziet dat bezoekers niet op je website blijven maar eigenlijk gelijk worden doorgelinkt.
Misschien is het slim om hier naar te kijken en het beetje af te bouwen (misschien links onder plaatje sowieso al weg?)