Met direct wonen zijn we in onderhandeling, zoals gezegd hebben we een gezamelijk belang.
Er blijven problemen met personele bezettingen bij klanten, met meetverschillen of dubbeltellingen waar klanten het naadje van de Kous willen weten en wat dies meer zij.
Wij zitten er boven op gezien wij ook graag een boterham willen beleggen.
Zoasl gezegt zijn er ALTIJD issues, we hebben rond de 800 klanten, dat houd je wel bezig.
Cijfermatig ziet het er zo uit:
Op het moment staat 0.002763872% van de order te lang open(issues). Dus 0.003%.
Dat is in verhouding erg weinig, maar inderdaad nog te veel.
Aan de andere kant zitten we met 99.997% wel aan de goed kant qua keursnelheid.
Er blijven problemen met personele bezettingen bij klanten, met meetverschillen of dubbeltellingen waar klanten het naadje van de Kous willen weten en wat dies meer zij.
Wij zitten er boven op gezien wij ook graag een boterham willen beleggen.
Zoasl gezegt zijn er ALTIJD issues, we hebben rond de 800 klanten, dat houd je wel bezig.
Cijfermatig ziet het er zo uit:
Op het moment staat 0.002763872% van de order te lang open(issues). Dus 0.003%.
Dat is in verhouding erg weinig, maar inderdaad nog te veel.
Aan de andere kant zitten we met 99.997% wel aan de goed kant qua keursnelheid.